Sunday, July 26, 2009

Sayu hati seorang Daddy pulak.

Honey kata :

"Dah besar Ananna nih..tak lama lagi nak masuk tadika..lepas tuh masuk sekolah..emh..lepas-lepas tuh nak masuk Uni pulak..habis Uni mesti keje....Pehtu Ananna kawen..mesti lepas tu Nana dah tak tinggal dgn mommy daddy lagi............ tinggal lah mommy daddy berdua je......."

Suasana sunyi....sesunyinya.......

Honey pandang Ananna dan "Ananna..oh..Ananna..nanti Ananna jgn tinggalkan mommy daddy ye? Dah kawen pon Nana tinggal dgn mommy daddy ye?"

dan..........

Ananna menjawab sambil tersengih dan penuh keyakinan "Ok Daddy!"

Good Girl!

Poyo betul Mommy dan Daddy Ananna nih...ekeke. Weh..sayu babe!

4 comments:

  1. U, nanti Ananna dah 21 tahun cuba u tanya balik soalan yang sama.. uhuk uhuk takotnyerr kannn nak hadapi saat-saat berpisah ni..

    Kalau i nak suh Oman duk ngan I jugak lepas kawin leh x? Hihi

    ReplyDelete
  2. Huh...takut sgt. Ni baru nak gi tadika dah haru biru..kalau 21 tahun..mak aih...!

    Boleh..boleh ..U bg syarat kat Oman..kalau nak kawen kena duduk dgn mommy..kalau tak mo tak payah kawen..ekeke.

    ReplyDelete