Sunday, December 5, 2010

Apa yang dah tengok & apa yang belum.

 

Salam,

 

Dalam masa terdekat ni kami sudah tengok :

 

Photobucket

Mula-mula dulu, dia kata cerita Rapunzel tu cerita “Kakak & frog”. Sudah sebut banyak kali baru dia tahu tajuk cerita ini ialah Rapunzel. Kadang-kadang dia kata “cerita kakak”. Belasah aje lah.

Si Maximus yang sangat cool.

*

*

*

Yang bakal tengok :

 

The-Voyage-of-the-Dawn-Treader

Ananna kata cerita ni tajuknya “Lion boleh cakap”

Yang ini pula “Abang hebat”

Kalau abang yang ini…..

Edward cullen twilight series

Tentulah “Abang Hensem”

Hahahaha.

2 comments:

  1. omg zura! mcm nk gugur jantung jer tgk gambar Edward........yummylicious ok!!hehe

    ReplyDelete