Sunday, August 7, 2011

Kalaulah Malaysia ada iklan macam gini...kan ke bagus.

Salam Ramdhan,

Kontroversi lah sangat pasal iklan-iklan Ramadhan kat Malaysia ni. Ada yang kecoh nampak ketiak. Ada yang buat lawak pasal sahur.

Jujurnya, kenapa mahu buat iklan begitu.?? Ini Ramadhan, bulan yang penuh barakah kita tunjukkanlah kebaikan di bulan Ramadhan ini. Tak payah lah nak buat lawak-lawak bodoh tu..tak geli pun.

Kenapa di Malaysia tiada iklan macam gini...........


Kejap aje iklan ni tapi mesejnya sampai. Paling bangga, guna kereta Proton tu...tehehe.


1 comment:

  1. sgt tak sesuai iklan2 tu. org yg buat dan luluskan iklan tu tak ada taste!

    ReplyDelete