Saturday, May 26, 2012

Saya lah sebab utama Mommy tak sempat nak blogging!

Assalamualaikum semua..

Ahem..ahem..ahem..

My name is Icha Iznil.

My sister name is Nana Iznil. 

My mommy name is Azura Iznil.

My daddy name is Nazril Iznil.

&

today Icha mau story pasal....................

sebab utama blog Mommy jadi sepi...bersarang.......lama sangat.!

Tak lain & tak bukan sebab utamanya..............


yeap...! Me lah sebab utamanya...ye...ye...Icha...semuanya Icha.......muwahahaha.....

Mommy saya sekarang sudah tak ada masa mahu bersuka-suka...bersenang-senang...mahu blogging....sebab..........................................

ICHA.....!

Kakak Nanna juga sudah pandai merungut sekarang......sebab Mommy asyik kena layan Icha....Kakak pon tolong Mommy layan Icha....Daddy pon kena layan Icha....

Mommy balik kerja aje tak sempat mandi...Icha dah mintak nak nenen....tak mo FM...nak nenen juga! Bila Icha sudah ZzzzzZZz, Mommy macam pelari pecut ....mandi..solat..lepas tu penyek-penyek mamam nak jadikan puree untuk Icha mamam kat nursery...buat kerja suri rumahtangga...kadang-kadang tu Mommy tak sempat pun nak jadi pelari pecut..Icha dah jaga............

Bila Icha dah jaga.............................Mommy pon........................................................................................................................kena layan Icha.............................................

Weeeeeeeeeeeeeeeeeee.....

Icha happy!


Cakkk!



*sian mommy saya...tiap2 hari penat kerja...jam kat jalan raya..penat layan we all*

1 comment: