Tuesday, December 23, 2014

Review : Larome



Assalamualaikum,

Saya tak PREGNANT lah. Saya cuma GEMUK. Ok... get it! SAYA GEMUK! Huh! Menyampah ok bila orang asyik mempersoalkan kegemukan saya. Hellooo...

Bak kata Meghan Trainor...

“Yeah it’s pretty clear, I ain’t no size two but I can shake it, shake it, like I’m supposed to do.”


Saya sudah terbiasa dengan imej KURUS. Selama ini berat badan saya maintain 55KG. (Sapa sibuk nak tanya prove boleh skodeng gambar-gamabr saya dari account FB. Malas ok nak tepek sini)

2011, saya pregnant.












Dan bermulalah kisah si Azura yang GEMUK. Semak ok. Ramai bebenor yang tak reti  nak jaga hati saya yang fragile ni. Asyik tanya sama ada saya pregnant lagi atau tidak.! Menyampah sangat!

So........... saya cuba exercise dan diet. Turun lah 1kg. FINE.!

Lepas tu saya try telan ubat kurus herba. Turun 10KG. I'm a happy girl lah kononnya. Tapi kejap aje. 10KG aje turunnya. Lepas tu tak turun-turun...naik menjadi-jadi adalah. Kecewa. Kecewa. Kecewa.

Kalau korang sibuk permainkan berat badan saya dan kononnya kecewa dengan body saya, korang imaginelah betapa kecewa kecewa kecewanya saya sebagai tuan badan.

So, adalah kawan kat office ini cadangkan kat saya tentang Larome, gel ajaib katanya. Bersemangat nak kurus berkobar-kobar lah balik. Satu botol Larome bukan MURAH. RM150/bottle ok. Mau pengsan!


Kami berdua berkongsi sebabnya bila beli 4, harga turun menjadi RM350/4 botol. Murah kan?

Tiap-tiap hari kita dok sapu.. dok lenyek lemaklemak degil kat seluruh badan. Dari satu botol masuk kedua botol............

Kesimpulannya.......................................................... ok tak mau dah beli larome untuk botol ketiga. Rugi! 

Kita exercise dan diet baliklah. So far, dah turun 4 kg. Alhamdulillah.

Doa kan saya berjaya KURUS seperti dulu. I have another 25kg more to "shake it off". 

"hwating"

xoxo,
Azura Iznil
Saya Nak KURUS!

















No comments:

Post a Comment